התנהלות נכונה בקואליציה העתידית | האזינו לפרשנים

אסתי פלד 1 Comment on התנהלות נכונה בקואליציה העתידית | האזינו לפרשנים

ההסכמים הקואליציוניים נחתמו, ועכשיו הגיע הזמן להסיק מסקנות כיצד נכון להתנהל בקואליצייה שתקום. הפרשנים יהדוה אבידן ושמעון ברייטקופף שוחחו על כך עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" | האזינו

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש ש"ס יהודה אבידן פתח את השיחה: "ההסכמים האחרונים מלמדים אותנו שמותר לנו לבקש קצת יותר ממה שביקשנו בעבר. אחרי לפיד ביקשנו רק לתקן נזקים, עכשיו הבנו שאפשר לבקש גם את המגיע לנו ולא להתייחס למה שאומרים עלינו. עכשיו חובת ההוכחה היא על מי שחתם עליהם".

"לדעתי הגיע הזמן עכשיו לכנס את אגודת ישראל דגל התורה וש"ס ולתאם את העבודה בשיתוף פעולה" הוא הוסיף. "היה מספיק זמן לקחת קרדיטים, עכשיו צריך להפסיק את המריבות ולשלב ידיים בעבודה למען הציבור".

שמעון ברייטקוף חידד נקודה חשובה: "אסור לשכוח שיש לנו גם אחריות על הציבור הכללי. חוץ מהדאגה לצרכים שלנו יש לנו אחריות להאהיב שם שמים על כולם. צריך לדעת איך לממש את זה, שלא יחשבו שמה שמעניין אותנו זה רק תקציבים".

אבידן: "התקשורת מנסה לייצר עכשיו מצג כאילו נתניהו חלש. אנחנו יודעים שתקשורת משפיעה מאד על נתניהו, צריך לראות שהוא לא יושפע מזה".

ברייטקוף: "אסור לנו לשכוח שאנחנו עדיין בגלות. ההיסטוריה הוכיחה שתמיד אחרי שאנחנו בקואליציה אנחנו יוצאים. כך היה תמיד, וזה באחריות שלנו לעבוד חכם שזה לא יקרה הפעם".

וגם: האם יש צורך בגוף חרדי מסודר שיהיה אחראי על ההתנהלות מול התקשורת?

האזינו לשיחה המלאה:

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לצערי לא הספקתי להאזין, אולם מ"ס תובנות רק מהכתוב ומהעבר:
    א. לא להפסיק לחשוב לרגע שאנחנו סה"כ שליחים ולא לתת מחמאות לעצמנו!
    ב. להתחיל לעבוד למען הציבור במקומות שבאמת כואבים, כגון חינוך, אם כל המשתמע מזה, שיוויון בכל התחומים, דיור, חוק הגיוס, והמצב הקיומי
    ג. חייבים לא להוציא את המחלוקות החוצה
    ד. להקים גוף הסברה שינאת כל ביקורת שיקרית